TSK Mehmetçik Vakfı

Hayalet Avcıları 3 (2016) "Derya Şensoy mu O?"

Filmin Orijinal Adı: Ghostbusters 3
Filmin Türü: Aksiyon, Komedi ve Fantastik
İMDB Puanı: 5,4/10

   1984 Yılında ilk film çıktığında ortalığı kasıp kavurmuş adeta. Daha sonra başarı devam filmiyle tescillenmiş ki onun da gösterim tarihi 1989'dur. Peki bunca yıldan sonra yeni bir filme gerçekten gerek var mıydı? Tartışılır. Fakat şunu söylemeden edemeyeceğim ben açıkçası gerek olduğunu düşünenlerdenim. Neden Hayalet Avcıları eğlenceli uzun bir seri olmasın? Bence olsun. Film hakkındaki görüşlerimi yazmadan şunu belirtmeliyim ki lütfen bu filmi efsaneleşmiş geçmiş filmleriyle karşılaştırma yanlışında bulunmayın. Çünkü öyle yaparsanız işin içinden çıkamazsınız. Onları güzel bir köşeye koyun ve sadece bunu düşünün.

Yeni Avcılar Av Peşinde

     Yeni avcıların kadın olması fikri kimden çıktı bilmiyorum ama bu fikir beni de tedirgin etmişti. Sakın kadın düşmanı olduğumu düşünmeyin demek istediğim acaba olur mu? düzeyinde bir endişeydi. Çünkü kabul edelim veya etmeyelim hepimizin aklına kazınan Hayalet Avcıları erkekti ve bunun değişeceğini hiç düşünmemiştik. Değişmiş de kötü mü olmuş efendiler? Hayır bence iyi olmuş. Hatta beklediğimden daha etkileyici olmuş. Karakterler muhteşem eğlenceli ve fazlaca sempatik. Bu da açıkçası filmi sosyal medyada aşırı derecede yerden yere vuranların pek de haklı olmadıklarını gösteriyor. Evet fragmanları izlediğimde bende filmin berbat olacağını düşünmüştüm fakat izleyince fena değil ya havasına girmiş bulundum.

 O Müzik ve Tüyler Diken

    İlk filmi izlediğimde daha çocuktum. O zamandan aklımda logo dışında kalan tek şey müzik olmuştu. Bu filmde o müziği duyunca hem de daha modern bir şeklini duyunca mutlu oldum. Zaten o müzik bile filmi beğenmem için yeterliydi. Ancak Jilian karakteriyle beraber bu filme tam anlamıyla duygusal olarak bağlandım diyebilirim. Abi yok böyle sempatik karakter. Sırf onun için bile izlenir bu film. 

Çılgın Jilian!

   Abby, Erin hatta Patty karakterleri bir yana Jilian karakteri çok farklı bir yana. İlk gördüğümde "Lan Derya Şensoy değil mi bu?" dedim. Evet ona benzettim. Allah aşkına benzemiyorlar mı bir bakın:
jilalala


   Jilian,çılgın ve bir o kadar da komik bir karakter. Aslında tüm karakterler komik de Jilian çılgın duruşuyla daha fazla göze batıyor işte. İzlediğiniz de sizde bunu fark edeceksiniz. Sırf Jilian için ben şimdiden devam filmlerine yeşil ışık yaktım ki zaten devamı gelecek gibi.

Şaşırtılar ve Tek Hayal kırıklığım 

   Burada filmdeki şaşırtıları yazıp da tadınızı kaçırmayacağım elbette. Ancak eski filmlerden göz kırpmalar olduğunu bilin istedim. Eski filmlerden göz kırpmalar var fakat senaryo onlardan tamamen bağımsız. Yani bu filmde bende öyle bir düşünce doğdu. Bu film için tek hayal kırıklığım bu diyebilirim. Keşke eski filmlerdeki konularla ilişkili bir senaryo yazılsaydı. Bence güzel olabilirdi. Bunu büyük ihtimalle eski filmlerle yargılanmamak için yaptılar. Fakat pek işe yaramış gibi görünmüyor. 





Fragman:





Yazımızı Okuduğunuz İçin Teşekkürler. Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.
Paylaş Google Plus

Yazar Resneli

Yaziyoruz blog 2015 yılından beri yayın hayatına devam etmektedir. Bu blogta film, dizi ve kitaplarla ilgili hoş ve bir o kadar eğlenceli yazılar bulabilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederiz.
    Blogger ile Yorumla
    Facebook ile Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder