The 100 (Dizi) "100 Değil Alayınız Gelsin!"

100the
bozan

Dizinin Türü: Macera, Bilim Kurgu ve Dram
İMDB Puanı: 7,8 / 10 
Yapımcı: Jason Rothenberg
Sezon ve Bölüm Sayısı: Sezon 5 Bölüm 64 (Devam Ediyor)
Süre: 42 Dakika


    97 Yıl önce dünya büyük bir nükleer savaş yaşamış ve bu savaştan kendilerini kurtaran abilerimiz ablalarımız daha da burada durmam deyip Dünya'yı terk edip uzaya yerleşmiş. Uzay dediysem bu akıllılar 12 farklı ülkeye ait uzay istasyonunda kalıyor. Bir de bunları birleştirip Arkadia adlı bir büyük uzay devleti şekline geliyorlar. Efendim bu adamlar dünyadan ümidi kesmiş. Diyorlar ki radyasyon tüm insanları öldürmüştür yapacak bir şey yok. Bu şekilde 97 yıl boyunca yaşıyorlar. Sonra bakıyorlar oksijen azalıyor falan ulan dünyaya mı gitsek düzelmiştir belki diyorlar. Bunun için de mapushaneye attıkları suçlu gençleri denek olarak kullanmaktan çekinmiyorlar. Alıyorlar 100 tanesini haydi bir dünyaya bakın nasılmış diye pat yolluyorlar. Dizimizde işte burada başlıyor.

Bırakın Gelsin! Gel Hele Gel Gel!

sırrı   Dünya'ya iniş yapmak kolay çıkış yapmak zor. Geleceğiniz varsa göreceğiniz de var. 100 Genç Dünya'ya inince zaten herkes ölü ohh dünya bize kaldı havasında gezerken çok geçmeden öyle olmadığını anlıyorlar. Nükleer faciadan kurtulmuş ve vahşileşmiş Dünyalılar adeta Sırrı Süreyya Önder'in dediği gibi bizimkilere "Gel hele gel gel!" diyor. Bizim gençler Arkadia daha mı iyiydi acaba demeye kalmadan Arkadia'da darbe oluyor ve orası da iflas ediyor. Oradakilerde Dünya'ya gelince ulan uzaydan geldiler bağdakini kovacaklar diyen Dünyalılar isyan çıkarıyor ve savaşlar falan yaşanıyor. 

kekeclake    Şunu net bir şekilde söylemeliyim Dünyalılar hayvan gibi daha güçlü. Yani kimse şöyle böyle demesin. Bence 100 Dünyalı 100 bin Arkadialıyı yok eder.(Mücadele kas gücü üzerine olursa tabii) Ha uzaydan gelenler de akıllı orası ayrı. Ama yine de ev sahibi olarak avantaj Dünyalılarda.

    Başrolde Clarke diye boru sesli bir kızımız var bu arada. Kendisinin annesi Arkadia'da yönetici. Clarke'ın yanında da arkadaşları Bellamy, Octavia, Monty, Jasper falan var. Ha bir de Murphy var ki bence içlerinde en akıllısı da bu. Tabii sonradan karakterler daha da çoğalacak.

Ayrı Ayrı Olaylar

    Biz şimdiye kadar olayı bir Dünya - Arkadia çatışması olarak anlattık ama aslında dizinin en güzel tarafı her sezonda konunun çeşitli yönlere evrilmesi oluyor. Yani her sezon heyecan verici yeni bir olaya adım atıyoruz. Zaten dizi 5 sezon olmasına rağmen bu yüzden heyecan vermeye devam ediyor. Genelde bu tarz diziler 3.sezonundan sonra çuvallamaya başlar. The 100 bu işi iyi çözmüş gibi görünüyor. 

    Eğer Bilim Kurgu seviyorsanız mutlaka bir göz atmanız gerekir The 100 dizisine. Bu arada halen devam etmekte olduğunu da ekleyip bitirelim.

exelala

Yazımızı Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederiz. Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.

Paylaş Google Plus

Yazar Karasal Anten

Yaziyoruz blog 2015 yılından beri yayın hayatına devam etmektedir. Bu blogta film, dizi ve kitaplarla ilgili hoş ve bir o kadar eğlenceli yazılar bulabilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederiz.
    Blogger ile Yorumla
    Facebook ile Yorumla

1 yorum:

  1. İlk bölümünde karşılarına mutanta dönüşmüş yaratıklar çıkacağına dair beklentilerim vardı. Ki öyle olsaydı daha ilk bölümden izlemeyi bırakırdım. Pek tarzım değil zombi, mutant dizi/filmleri izlemek. Ama bu dizi bambaşka. İnsanoğlunun gelecekte ''yüzleşebilir'' dediği olayları konu alıyor. Özellikle o 2. sezonda ki Dağ adamlarının yaptığı kan donduran deneyler. Başka insanların yaydığı kötülüğü ortadan kaldırmak için yine insanoğlu birleşerek birlikte mücadele ediyor. Bence bu dizide örnek almamız gereken en önemli şey; Hayatta kalma içgüdüsü.. İzlemeye müsait, aksiyon ve macera dolu bir dizi. Etkileyici ve izlemeye tetikleyici bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil