TSK Mehmetçik Vakfı

Rick And Morty (Dizi) "Yabancı Dedem,Gofret ve Ben"

rick-ve-morty
Dizinin Türü: Macera, Bilim Kurgu ve Komedi
İMDB Puanı: 9,3 / 10 
Yönetmen: Dan Harmon
Sezon ve Bölüm Sayısı: Sezon 3 Bölüm 21 (Devam Ediyor)
Süre: 22 Dakika

    Merhabalar efendim. Bugün sizlere bir yetişkin animasyon dizisini yazmak istedim. Üstüne basa basa yazıyorum bu yetişkin türde bir animasyon dizisidir. Neden üstüne basa basa söylüyorum?Çünkü bazıları her gördüğü animasyonu çocuklar için sanıyor. Bu gözler Fırıldak Ailesi : Orta Dünya filmine gidip bu nasıl çizgi film ya çocuklar için uygun değil diyenleri gördü. Önlemimi alayım yani şimdiden.

Sizi Gözüm Bir Yerden Isırıyor

    Rick ve Morty adlı dizimiz aslında 2013 yılında yayınlanmaya başlamış. Fakat ülkemizde yeni yeni popüler olmaya başladı. Kısa bir süre önce bu diziden haberdar oldum. Aslında pek yabancı dizi izleyen birisi değilim. Fakat bunun konusu ilgimi çekti ve açıp izledim. Gerçekten beğendim. Yaratıcılık üst düzeyde, süresi makul sizi sıkmıyor ve karakterler muhteşem. Karakterler demişken Rick ve Morty karakterlerini ilk gördüğümde aklıma Geleceğe Dönüş filmi geldi. Dizideki Rick filmdeki Profesör Dock'a benzerken Morty ise Marty'e benziyor. İsimlerden de anlaşılacağı üzere karakterler Geleceğe Dönüş filmden esinlenilmiş ki konuları da birbirine yakın denebilir.

ram1x


    Rick ve Morty'nin konusu benim gibi Bilim Kurgu sevenleri hemen kendisine çekiyor. Dizide Morty adlı yanılmıyorsam 12 yaşındaki bir çocukla bilim insanı olan dedesi Rick'in maceraları anlatılıyor. Ama bu uçan araba yapalım uçalım maceraları değil. Rick adlı aynı zamanda içkici dedemiz boyutlar arasında yolculuklar yapabilmesini sağlayan bir kumanda icat etmiş. Canı sıkılınca veya bir şeye ihtiyacı olunca boyutlar arasında Morty'i de alarak maceralara atılıyor. Boyutlar inanılmaz yaratıcı ve buralarda yaşadıklarını izlemek heyecan verici.

Dedem Rick ve Ben


ben-gofret    Bir dede ile torununun maceraları denildiğinde aklıma Dedem,Gofret ve Ben adlı dizimiz geldi. Ne kadar kulağa hoş gelse de bizim dedemiz Rick'in yanında melek gibi kalıyor. Rick çok farklı. Adam kendisini bilime vermiş. Yemişim dünya zevklerini diyor. Umursamaz tavırlarıyla evinde yaşadığı damadına kök söktürüyor. Yani kısaca garip bir tip. Torunu Morty ise tam tersi. Daha uysal ve normal olma eğilimli. Kafası pek çalışmıyor. Bilimle arası dedesiyle olan ilişkisine göre değişiyor. Fakat her şeye rağmen dedesiyle maceralara atılmayı içten içe seviyor.

    Rick ve Morty adlı yetişkin animasyonunu mutlaka izlemenizi tavsiye ederiz. Şu anda yanılmıyorsam 3.sezon devam ediyor. Her bölüm ortalama 22 dakika falan. Yani bir solukta izler yeni bölümlere yetişirsiniz. Eğer Bilim Kurgu seviyorsanız açın izleyin kaçırmayın.  

Paylaş Google Plus

Yazar Resneli

Yaziyoruz blog 2015 yılından beri yayın hayatına devam etmektedir. Bu blogta film, dizi ve kitaplarla ilgili hoş ve bir o kadar eğlenceli yazılar bulabilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederiz.
    Blogger ile Yorumla
    Facebook ile Yorumla

1 yorum:

  1. Rick and Morty çizgi dizisinin konusu ve kahramanları ilgimi çekti. Bakarım bu diziye. :)
    Tanıtım için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil