TSK Mehmetçik Vakfı

The 100 6.Sezonu İzleme Sorunsalı


the100-6

DİKKAT! YAZIDA ŞAŞIRTI BOZAN(SPOİLER) VARDIR! 6.SEZONU İZLEMEDİYSENİZ OKUMAYIN DERİM!

   Çok uzun zaman geçti. Evet evet 5.sezonu uzun bir süre önce izledim. 6.sezonu ise 7.Sezonun arefesinde izledim. hem işlerimden dolayı hem de diziye ulaşacak doğru düzgün bir platforma sahip olmadığım için böyle oldu. Bir süre Netflix için bekledim ama 7. sezon çıkmadan oraya gelmeyeceğini öğrenince doğal olarak artık izleyeyim dedim ve bir şekilde bölümlere ulaştım. Tabii uzun süre geçince kim ne yaptı hep unuttum ki bu sezon boyunca en sıkıntı çektiğim nokta o oldu. 

Yeni Gezegen Yeni Hayaller

    Hatırlarsanız 5.Sezonun sonunda dizide en sevdiğim karakterlerden birisi olan (Jasper karakterinden sonra tabii) Monty kardeşimiz bizimkileri yaşanabilecek bir gezegene ulaştırıp onlara veda etmişti. 6. Sezon bu aşamada kaldığı yerden devam ediyor ki bizimkiler yeni gezegene inip aaa çok güzel dediği anda biz seyirciler kesin bir pislik var havasına çoktan bürünüyoruz. Haksız da değiliz hani. Daha önce buraya gelenler Sanctum diye bir yeri inşa etmiş Tanrıcılık oynuyorlar. Yine yeniden Karakan mevzusu bizimkilerin başına dert bela açıyor bu aşamada. Çünkü sözde tanrılar Host adı verdikleri Karakana sahip olan insanların bedenine kendi sürücülerini falan yüklüyor. Bu şekilde de ölümsüz oluyorlar.

Barış Mümkün mü?

clarke-boom

    Bu dizinin başından beri merhaba dünyalılar biz dostuz barış için geldik havası var ya işte ne oluyorsa onun yüzünden oluyor. Bizimkiler nereye giderse gitsin barış içinde yaşamak istiyoruz deyip bir şekilde kendilerini savaşın ortasında buluyorlar. Bu nasıl düzelir? Toplu boy abdesti şart abi. Bu kadar bahtsız bir grup daha önce ne görülmüş ne de duyulmuştur. Bu sezon yine barış ile başlayan ilişkiler savaşa doğru evriliyor. Tabii bu esnada sonraki sezonun hikayesinin temelleri de bizim kanlı kraliçe Octavia üzerinden atılıyor. Bizimkiler kaybeder mi kaybetmez ama bu sezon bu savaşta beklenmedik kayıplar da yaşanmıyor değil.

Vedalar ve Beni Rahatsız Eden Durum

marcus-abby

    Bu sezon dizide yine bir  veda havası esti. Dizinin ilk sezonundan beri varlığını sürdüren Abby ve Marcus'a bu sezon veda ettik. Özellikle Marcus hususunda üzüldüm. Nitekim ne olursa olsun adam sağlam bir diplomattı. Doğruları vardı. Tabii şunu da söylemek gerekir ki iki karakterin de misyonu zaten bitmişti. Yani artık bir anlamları yoktu. Bu vedaların haricinde beni en çok rahatsız den durum ise dizinin bu sezon öncekilere oranla gerçekliğini biraz kaybetmiş olması oldu. Şimdi diyeceksiniz ki Bilim Kurgu dizisi bu ne gerçekliği. Evet öyle ama takdir edersiniz ki bu sezon çok fazla fantastik durum gördük ve nedense beni rahatsız etti bu. Özellikle şu Anomali konusu beni tedirgin ediyor ki 7.Sezon bunun üzerine inşa edilecek gibi. 7. Sezonun final sezonu olacağını düşünürsek bu anomali üzerinden diziyi çok garip bir noktaya bağlayıp bitirebilirler gibi geliyor bana. Umarım kötü bir sona sürüklemez bu mevzu bizi.
Paylaş Google Plus

Yazar Resneli

Yaziyoruz blog 2015 yılından beri yayın hayatına devam etmektedir. Bu blogta film, dizi ve kitaplarla ilgili hoş ve bir o kadar eğlenceli yazılar bulabilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederiz.
    Blogger ile Yorumla
    Facebook ile Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder